De stap naar zelfstandigheid: Mijn reis als content creator

Het moment waarop je besluit om je eigen pad te volgen is altijd een keerpunt in je leven. Na een periode van reflectie en groei heb ik de stap gezet om mijn eigen content studio te starten. Deze beslissing kwam voort uit de kans die zich voordeed in mijn vorige functie, waar ik mijn creativiteit en passie voor content en reclame kon ontdekken en ontwikkelen.

Lees meer »

De kracht van slogans: Woorden die mensen in beweging brengen

In de wereld van branding draait alles om woorden. Maar niet zomaar woorden: krachtige, impactvolle slogans die je bedrijf niet alleen zichtbaar maken, maar ook een emotie oproepen. Kijk naar de klassiekers: Just Do It van Nike. Slechts drie woorden, maar ze staan voor actie, doorzettingsvermogen en succes. En het mooiste? Je voelt de boodschap, zonder dat iemand je iets hoeft uit te leggen.

Lees meer »


Focus vinden in een wereld vol afleiding

Laten we eerlijk zijn: focus lijkt tegenwoordig een beetje het nieuwe modewoord, iedereen heeft het erover, maar niemand heeft het écht. Het is alsof we met z'n allen in een never-ending aflevering zit van "Wie kan er het snelst afgeleid worden?" zitten. Ik zeg niet dat ik zelf geen deel uitmaak van die race (ik ben misschien wel de winnaar), maar ik merk wel dat ik op zoek ben naar manieren om die focus weer terug te vinden. En gelukkig, met wat praktische stappen, is dat niet zo onmogelijk als het lijkt.

Lees meer »